Tuesday, 23 04 2024
Եթե միայն դրոշն ենք այրում, նշանակում է՝ շատ տկար ենք
15:50
Զալուժնու թեկնածությունը հաստատվել է որպես Լոնդոնում Ուկրաինայի դեսպան
Այս տարվա սկզբին ֆինանսների արտահոսքը Հայաստանից ավելացել է
Հայաստանի այրվող դրոշները
«Հայաստանն ու Ադրբեջանը միջնորդների կարիք չունեն». Ալիև
«Հնարավորության դռները միշտ չէ, որ բաց են մնում». Էրդողանը՝ Փաշինյանին
ՀՀ վարչապետն Էկոնոմիկայի նախարարությանը հանձնարարել է ներկայացնել տնտեսական աճի առաջմղմանն ուղղված առաջարկություններ
Բաքուն համաձայն է Հայաստանի ու Ադրբեջանի ԱԳ նախարարների հանդիպմանը Ղազախստանում
Ալիևն ու Պուտինը քննարկել են հայ-ադրբեջանական հարաբերությունները
Ալիևը խոսել է ԵԱՏՄ մտնելու հավանականության մասին
Քննարկվել են Հայաստան-Հունաստան միջխորհրդարանական համագործակցությունը
Ավանեսյանը համաճարակային իրավիճակ վերաբերյալ խորհրդակցություն է անցկացրել
Մարզպետարանը հերքել է Ոսկեպարում հայկական դրոշը ադրբեջանականով փոխարինելու լուրերը
Տավուշում ճանապարհը բացել են. դեպի Վրաստան երթևեկությունը վերականգնված է
Ռուս-ադրբեջանական հարաբերության նոր փուլ
14:45
Brent տեսակի նավթը թանկացել է` հասնելով մեկ բարելի դիմաց մինչև 87,5 դոլարի
14:30
Իրանի արտգործնախարարը քննադատել է ԵՄ որոշումը Թեհրանի դեմ պատժամիջոցներն ընդլայնելու մասին
14:15
ԱՄՆ-ն ու Ֆիլիպինները զորավարժություններին 16000 զինվորական կներգրավեն
Լուրերի օրվա թողարկում 14։00
14:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
13:45
Բրիտանիան խոստացել է ռազմական օգնության խոշորագույն փաթեթը տրամադրել Ուկրաինային
13:30
Չինաստանն ԱՄՆ-ին կոչ է արել դադարեցնել Թայվանին զինելը
13:15
Թայվանում մեկ օրում ավելի քան 200 երկրաշարժ է գրանցվել
Ղրղզստանի նախագահն ապրիլի 24-25-ը կայցելի Ադրբեջան
12:45
Լեհաստանը 1.6 մլրդ-ի հակահրթիռային համակարգեր կգնի Հարավային Կորեայից
Մայրաքաղաքի մի շարք փողոցներում երթևեկությունը ժամանակավորապես կսահմանափակվի
Կյանքից հեռացել է բանաստեղծ Արշակ Քոչինյանը
Իջևանի համայնքապետարանը Կիրանցի վարչական ղեկավարից հրաժարականի դիմում չի ստացել
ՀՀ ԱԺ նախագահը կանադացի գործընկերոջն է ներկայացրել Հայաստան-Ադրբեջան բանակցությունների գործընթացը
12:30
ԱՄՆ-ն զգուշացրել է «պատժամիջոցների հնարավոր վտանգի մասին» Իրանի և Պակիստանի միջև համաձայնագրերի կնքման ֆոնին․ ԶԼՄ-ներ

ՊԵԿ-ն ամեն ինչ անում է, որ մարդիկ բիզնեսով չզբաղվեն. վթարված մեքենաների արժեքը փորձագետի կողմից որոշելը կոռուպցիոն ռիսկեր է պարունակում

Այսուհետ ներմուծվող վթարված մեքենաների արժեքը որոշելու է փորձագետը։ Այդ մասին երեկ կառավարության նիստից հետո հայտարարեց ՊԵԿ նախագահ Դավիթ Անանյանը։ Նա նաև տեղեկացրել է, որ ավտոմեքենաների ներմուծման նախորդ գործող մեխանիզմը չի հանվել, այն պահպանվում է, ուղղակի որոշակի փոփոխությունների է ենթարկվել ՊԵԿ մոտեցումը: «Մենք մեր կայքէջում մի գործիք ենք ներմուծել, որը կոչվում է հաշվիչ, և ցանկացած անձ կարող է իր ներմուծած կամ ներմուծվելիք մեքենայի վերաբերյալ տեղեկատվությունը ներմուծելով, ստանալ կողմնորոշիչ գին»,- ասել է Դավիթ Անանյանը՝ ավելացնելով, որ այն ինվոյսները, որոնցով ներկրվելու են մեքենաները, պետք է կողմնորոշիչ գնին մոտ լինեն կամ հավասար: Նրա խոսքերով՝ այսօր կան կազմակերպություններ, որոնք քաղաքացիներին օգնում են կեղծել ինվոյսները, և ՊԵԿ-ը զբաղվում է այդ կազմակերպություններով: «Մինչև 2020 թ. հունվարի 1-ը գուցե մեքենաների ներմուծման այս մեծ ծավալները կպահպանվեն, և 2020 թ. հունվարի 1-ից կնկատվի ծավալների շեղակի նվազում, որովհետև բացառությունները, որոնք սահմանվել էին ԵԱՏՄ մուտք գործելու ժամանակ, կվերանան և կգործեն ԵԱՏՄ կանոնները»,- ասել է Անանյանը:

Ավտոներկրողները, սակայն, համաձայն չեն ՊԵԿ-ի այս նորամուծության հետ։ Այսօր արդեն ավտոներկրողների մի խումբ բողոքի ակցիա էր իրականացնում։

Ավտոներկրողների խոսքերով՝ ՊԵԿ-ը փոխանակ խրախուսի մարդկանց բիզնեսով զբաղվել, իր վերջին գործողություններով ամեն ինչ անում է, որ մարդիկ հրաժարվեն այդ մտքից։

Ինչ վերաբերում է ինվոյսային արժեքներին և այսուհետ ներմուծվող վթարված մեքենաների արժեքը փորձագետի կողմից որոշելուն, ապա մեր զրուցակից ներկրողների խոսքերով՝ այս նորամուծությունը կոռուպցիոն և մի շարք այլ ռիսկեր է պարունակում։ Նրանց խոսքերով՝ հսկիչ գներով մաքսազերծումը բերելու է մեքենաների գների թանկացման, քանի որ մարդը, օրինակ, աճուրդի է մասնակցում, շատ էժան գնով ձեռք է բերում ու երբ բերում է, որ մաքսազերծի, ՊԵԿ-ն ասում է՝ ոչ, այս մեքենան չի կարող այդքան մատչելի լինել։ «Փորձագետի կողմից գին որոշելը ռիսկեր է պարունակում։ Փորձագետը կարող է մի ներկրողի բարեկամը կամ ընկերը լինել ու նրա ներկրած մեքենաների համար շատ ցածր գին որոշել, իսկ մյուսների համար՝ բարձր։ Դա էլ կբերի անհավասար պայմանների։ Կամ, ասենք, որոշակի կաշառքի դիմաց մի մեքենայի համար փոքր գին որոշել, մի ուրիշ դեպքում՝ բարձր։ Եվ հետո փորձագետը ինչպես կարող է որոշել վթարված մեքենայի գինը, երբ դրա մի զգալի մասը վթարված է լինելու։ Ես չեմ հավատում, որ փորձագետը կարող է դետալ առ դետալ գնահատել այդ մեքենայի վնասվածության աստիճանը»,- ասաց Արթուր Միսակյանը։

Եվ հետո, մեր զրուցակցի խոսքերով, եթե փորձագետը որոշի վթարված մեքենաների արժեքը, ապա մի մեքենայի համար դա կարող է 4-5 օր տևել, և հաշվի առնելով մեր երկիր ներմուծվող վթարված մեքենաների ծավալը, ապա ժամանակային առումով քաոս կառաջանա։ Առանց այդ էլ մենք տեսնում ենք, թե ինչ է կատարվում Արարատյան մաքսատանը։ «Կամայական մոտեցում է լինելու»,- ասաց մեր զրուցակիցը։

Ինչ վերաբերում է ՊԵԿ նախագահի մատնանշած կազմակերպությունների կողմից ինվոյսային արժեքները կեղծելուն, ապա Միսակյանի խոսքերով ՊԵԿ-ն ունի բազմաթիվ լծակներ այդ ռիսկը մինիմալի հասցնելու համար։ «Իսկապես կարող են լինել մարդիկ, ովքեր կփորձեն ինչ-որ բան կեղծել, բայց ՊԵԿ-ը, որպես պետական մարմին, պետք է ունենա գործիքակազմ դա վերահսկելու և բացառելու համար։ Եվ հետո պետք չէ առաջնորդվել այն կանխավարկածով, որ բոլորը համատարած կարող են կեղծիք իրականացնել ու դրա համար կարգ փոխեն բոլորի համար»,- ասաց մեր զրուցակիցը։ Նրա խոսքերով, այո, մեքենաները պետք է մաքսազերծվեն ինվոյսով, քանի որ ձեռքբերման գին գոյություն ունի, բայց այն հսկիչ գները, որոնք սահմանվում են ՊԵԿ-ի կողմից, անտրամաբանական են։ Մի քանի մեքենաների մասով այնպիսի գին է սահմանվել ՊԵԿ-ի կողմից, որ աբսուրդային բարձր են։ Եվ բացի դրանից՝ ամբողջ աշխարհում երկրները գնում են նրան, որ խրախուսում են ավելի նոր արտադրության մեքենաների ներկրումը, որով դուրս է գալիս էկոլոգիական խնդիրը, բացի դրանից՝ ավտոպարկն է թարմացվում, բայց մեր երկրում այդ մեքենաների ներկրման համար պետությունը որևէ խրախուսական քայլ չի կատարում։ Դրա համար էլ մարդիկ ներմուծում են վթարված մեքենաներ, այստեղ նորոգում ու վարում։

Ավտովարորդների լիգայի նախագահ Տիգրան Հովհաննիսյանը ընդգծում է, որ խնդիրներն ի հայտ սկսեցին գալ հենց Դավիթ Անանյանի պաշտոնավարման ժամանակահատվածում, որն ամեն օր մի նորամուծություն է անում։ «ՊԵԿ-ի ղեկավարությունը մեզ բերել գցել է ծուղակ։ Իրենք փոխեցին նվիրատվությունների կարգը, հայտարարեցին, որ նվիրատվությունները ապօրինի են ու դրանք պետք է 20 տոկոսով գանձվեն։ Ինչ վերաբերում է ինվոյսներին, ապա անցած տարի համատարած, բացի երկու մոդելից, 30 տոկոս ինվոյսային արժեքները իջեցվեցին, բայց այս տարի բոլոր մեքենաների ինվոյսային գինը փոփոխվել է ու բարձրացվել է։ Դուրս է գալիս, որ 10 տոկոս թանկացում է գնացել։ Չենք հասկանում՝ տրամաբանությունը որն է։ ՊԵԿ-ի քաղաքականությունը դավադրություն է հիշեցնում»,- ասաց Հովհաննիսյանը։

Ավտոներկրողների խոսքերով՝ մեր երկիրն աստիճանաբար պետք է գնա դրան, որ մարդկանց համար բիզնեսով զբաղվելը լինի շահութաբեր, քանի որ, որքան դյուրացված են պայմանները, բիզնեսը զերծ է թղթաբանությունից, ավելորդ քաշքշուկներից, ապա դա միայն նպաստում է բիզնեսի զարգացմանը։ Բայց ի հակառակ դրան, հիմա մաքսատանը մարդկանցից հավելյալ ապացույցներ, վիդեոներ են պահանջում։ Այսինքն` ամեն ինչ անում են, որ մարդկանց համբերությունը սպառվի և արագ ՊԵԿ-ի ֆիքսած գներով մաքսազերծի մեքենան ու դուրս գա մաքսատնից։ «Ավելորդ բարդությունները միայն վնասում են բիզնեսին, իսկ ՊԵԿ-ն իր քաղաքականությամբ, կարծես թե, նպաստում է դրան»,- ասաց Արթուր Միսակյանը։

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում