Friday, 19 04 2024
01:00
«G7-ին անհրաժեշտ է հնարամտություն և ճկունություն». Քեմերոն
00:45
Քենիայում վթարի է ենթարկվել ուղղաթիռ, որում գտնվել է երկրի պաշտպանության ուժերի պետը
00:30
Թեհրանի պատասխան գործողություններն ավարտվել են
00:15
ԱՄՆ-ն դեմ կքվեարկի ԱԽ առաջարկած բանաձևին
Սոչիի դատարանը կալանավորել է հումորիստ Ամիրան Գևորգյանի սպանության մեջ կասկածվողին
Քաշքշել, ոտքերով հարվածել և կոտրել են «Թաեքվենդոյի ֆեդերացիայի» նախագահի քիթը
Միակողմանի զիջումները դառնում են երկկողմանի՞. նոր սցենար է գործում
Երևանում ծեծի են ենթարկել բանկի կառավարչին և աշխատակցին
Ռուսները գնում են վերադառնալու համար. «Նոյեմբերի 9»-ի պատրվակը պետք է չեզոքացնել
Վթար, գազի արտահոսք. 29 հոգու մեղվի խայթոցից տեղափոխել են հիվանդանոց
ԵՄ դիտորդները մնացել են Մոսկվայի և Բաքվի կոկորդին
«Եկան, տվեցին, գնացին». ռուսական կողմը փորձում է լղոզել իր ձախողումը
Երևանից հստակ արձագանք ենք ակնկալում ԱՄՆ-ի և ԵՄ-ի հետ պայմանավորվածությունների մասին․ Զախարովա
«Ղարաբաղի հայերը պետք է վերադարձի հնարավորություն ունենան». Զախարովա
Տոբոլ գետի ջրի մակարդակը կրկին բարձրացել է. մի շարք բնակավայրերի բնակիչներ կտարհանվեն
Չզարմանաք, եթե ՌԴ բազան փոխարինվի ՆԱՏՕ-ի զորքով. Զախարովա
36 կգ. ոսկի, 293 մլն ռուբլի. ով է Ռուսաստանից ուղղորդել
23:30
Իրանը մտադիր է ամրապնդել Ռուսաստանի հետ ռազմական համագործակցությունը. դեսպան
ՀՀ ՄԻՊ-ը մասնակցել է Մարդու իրավունքների ազգային հաստատությունների եվրոպական ցանցի կառավարման խորհրդի առցանց նիստին
Թուրքիայում 5.6 մագնիտուդ ուժգնությամբ երկրաշարժ է տեղի ունեցել
Ստոլտենբերգը հայտարարել է՝ ՆԱՏՕ-ն աշխատում է ավելի շատ հակաօդային պաշտպանության համակարգեր ուղարկել Ուկրաինա
Բաքուն բացեց Քյուրեջիքի գաղտնիքը. Ռուսաստանը հեռանում է, որ մնա՞ Ադրբեջանում
Սահմանազատումը սառեցվում է. վճռորոշ կլինեն արտաքին ազդակները
Գեբելսի մակարդակի պրոպագանդա է Վրաստանում
21:50
Արքայազն Ուիլյամը կնոջ մոտ քաղցկեղի ախտորոշումից հետո վերադարձել է հանրային պարտականությունների կատարմանը
«Գարդման-Շիրվան-Նախիջևան համահայկական միությունն անդրադարձել է Ադրբեջանում Ֆրանսիայի դեսպանի հետկանչին
Բերդկունքի ամրոցը կվերականգնվի և կվերածվի արգելոց-թանգարանի
Շարժվել Արևմուտք առանց Վրաստանի Հայաստանը չի կարող
21:10
Իտալիայի ոստիկանությունը ձերբակալել է ամենափնտրվող ամերիկացի հանցագործներից մեկին
Դավիթ Տոնոյանը կմնա կալանքի տակ

Սերժ Սարգսյանի հայտարարությունից վեց տարի անց. ուր են հասել ներդրումները

Փոխվարչապետ Մհեր Գրիգորյանը հայտարարել է, որ Հայաստանի կառավարությունն ու «Ռուսական երկաթուղիներ» ընկերությունը չեն քննարկում պայմանագրի խզման հարց, այլ քննարկում են ապագայի և ներդրումների հետ կապված հարցեր: Խոսքը մասնավորապես վերաբերում է Հայաստանի երկաթուղիների հավատարմագրային կառավարմանը, որի իրավունքը «Ռուսական երկաթուղիներ» ընկերությունը Հայաստանի կառավարության հետ պայմանագրով ստացել է 2008 թվականին՝ 30 տարի ժամկետով: Անցյալ 11 տարիների ընթացքում, սակայն, ամենատպավորիչ ձեռքբերումը գրեթե տասնամյակ անց մի քանի նոր վագոններն են, որոնք «զարդարում» են Երևան-Գյումրի ուղղությունը, այն էլ այնպես ու այնքան, որ ներհանրապետական այդ ուղղությամբ հարմարավետությունը զգալու համար պետք է պայքարել տոմսի համար նախապես: Դրա փոխարեն, Հայաստանի պետական բյուջեն տարեկան մի քանի հարյուր միլիոն դրամ փոխհատուցում է հատկացրել հավատարմագրային կառավարչին, այսպես ասած՝ վնասների դիմաց:

Այդպիսով, Հայաստանի երկաթուղու հավատարմագրային կառավարման առնվազն առաջին 11 տարիների, թերևս, ամենամեծ ձեռքբերումն այն է, որ երկաթուղին, որպես այդպիսին՝ կա: Զարգացման մասին խոսելը ընդհանրապես անիմաստ է: Բայց այդ մասին խոսվել է, և խոսվել է առանձնահատուկ մի օր՝ 2013 թվականի սեպտեմբերի 3-ին: Մոսկվայում հանկարծ ԵՏՄ-ին միանալու մասին հայտարարած Սերժ Սարգսյանը խոսում էր Հայաստան ռուսական մեծ ներդրումների մասին, որոնց շարքում հայտարարվում էր հայկական երկաթուղում «Ռուսական երկաթուղիների» մոտ 15 միլիարդ ռուբլու ներդրման մասին: Սակայն այդ «մանանան», որ պետք է ԵՏՄ-ին անդամակցելուց հետո մեծ ներդրումների տեսքով ընկներ Հայաստանի վրա, Հայաստանի՝ և Արցախի վրա էր ընկնում ադրբեջանական ավելի ու ավելի ուժգին հրետանակոծումների և հրթիռակոծումների տեսքով:

Դեպքերի զարգացման հետագա ժամանակագրությունն իհարկե կրկնելու կարիք, թերևս, չկա: Ի՞նչ է փոխվել այժմ Հայաստանում թավշյա հեղափոխությունից հետո: Փոխվել է այն, որ Հայաստանի իշխանությունը հայտարարել է պայքար կոռուպցիոն համակարգի դեմ, ինչը հանգեցրել է նաև երկաթուղու հավատարմագրային կառավարչի հետ կապված գործերի: Այդ հարցը Փաշինյանը 2018-ի սեպտեմբերի 18-ին քննարկեց նաև ՌԴ նախագահ Պուտինի հետ մոսկովյան հանդիպմանը: Օրերս, Պուտինի հետ երևանյան հանդիպումից հետո, վարչապետի հյուրն էր «Ռուսական երկաթուղիների» գծավոր տնօրենը, որի հետ էլ քննարկվել են ներդրումային հեռանկարների հարցեր: Դա նշանակո՞ւմ է արդյոք, որ անցյալի կոռուպցիոն ռիսկերի հարցերը փակված են և այդ կապակցությամբ թեմա այլևս չկա:

Բանն այն է, որ մամուլն այս օրերին գրում էր, որ հնարավոր է անգամ, որ ռուս կառավարիչը թողնի երկաթուղին: Փոխվարչապետն այսօր, սակայն, հայտարարում է, որ այդպիսի հարց չի քննարկվում: Այդ դեպքում ի՞նչ կոնկրետ հարցեր են քննարկվում ներդրումների առումով, և արդյոք սեպտեմբերի 3-ից վեց տարի անց միայն ներդրումնե՞րը կհասնեն Հայաստան:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում