Ճապոնիայում յուրաքանչյուր տասներորդ ընկերություն իր աշխատակիցներից պահանջում է կրել որոշակի բարձրության կրունկներով կոշիկներ: Այս մասին ասված է արհմիությունների ճապոնական կոնֆեդերացիայի կողմից անցկացված ուսումնասիրության մեջ: Նման կորպորատիվ քաղաքականությունը երկրում ավելի ու ավելի դժգոհություն է առաջացնում, և մի քանի տասնյակ հազարավոր մարդիկ արդեն մասնակցել են ստորագրահավաքի՝ պահանջելով չեղյալ հայտարարել այդ ավանդույթը։ Ճապոնիայի սոցցանցերում նույնիսկ հատուկ հեշթեգ (#KuToo) է հայտնվել`#MeToo հակասեքսուալ խտրականության շարժման նմանությամբ, որը սկիզբ է առել ԱՄՆ-ում: Հեշթեգը պատկերում է «կոշիկ» (kutsu) և «ցավ» (kutsuu) ճապոնական բառերի նմանությունը:
Մեկնաբանելով ուսումնասիրության արդյունքները՝ արհմիության ներկայացուցիչները շեշտել են, որ ընկերությունները չպետք է հատուկ պահանջներ սահմանեն ինչպես կանանց, այնպես էլ տղամարդկանց համար: Հարցմանը մասնակցել են երկու սեռերի 500 աշխատողներ, և հարցվածների 57%-ը ասել է, որ արտաքին տեսքի վերաբերյալ իրենց աշխատավայրում կիրառվում են որոշակի կանոններ: Մասնավորապես, կանայք պարտավոր են շպարվել (այս մասին հայտարարել է հարցվածների ավելի քան 8%-ը), իսկ տղամարդիկ պետք է հագնեն կոստյումներ (11%): Ինչպես պարզվել է, արտաքին տեսքի ամենատարածված պահանջները ներկայացված են հյուրանոցային բիզնեսում և ծառայություններում (87%), ինչպես նաև ֆինանսների և ապահովագրության ոլորտում (մոտ 70%): Արտաքին պահանջների ամենացածր մակարդակը շինարարության ոլորտում է (33%):