Thursday, 18 04 2024
01:00
«G7-ին անհրաժեշտ է հնարամտություն և ճկունություն». Քեմերոն
00:45
Քենիայում վթարի է ենթարկվել ուղղաթիռ, որում գտնվել է երկրի պաշտպանության ուժերի պետը
00:30
Թեհրանի պատասխան գործողություններն ավարտվել են
00:15
ԱՄՆ-ն դեմ կքվեարկի ԱԽ առաջարկած բանաձևին
Սոչիի դատարանը կալանավորել է հումորիստ Ամիրան Գևորգյանի սպանության մեջ կասկածվողին
Քաշքշել, ոտքերով հարվածել և կոտրել են «Թաեքվենդոյի ֆեդերացիայի» նախագահի քիթը
Միակողմանի զիջումները դառնում են երկկողմանի՞. նոր սցենար է գործում
Երևանում ծեծի են ենթարկել բանկի կառավարչին և աշխատակցին
Ռուսները գնում են վերադառնալու համար. «Նոյեմբերի 9»-ի պատրվակը պետք է չեզոքացնել
Վթար, գազի արտահոսք. 29 հոգու մեղվի խայթոցից տեղափոխել են հիվանդանոց
ԵՄ դիտորդները մնացել են Մոսկվայի և Բաքվի կոկորդին
«Եկան, տվեցին, գնացին». ռուսական կողմը փորձում է լղոզել իր ձախողումը
Երևանից հստակ արձագանք ենք ակնկալում ԱՄՆ-ի և ԵՄ-ի հետ պայմանավորվածությունների մասին․ Զախարովա
«Ղարաբաղի հայերը պետք է վերադարձի հնարավորություն ունենան». Զախարովա
Տոբոլ գետի ջրի մակարդակը կրկին բարձրացել է. մի շարք բնակավայրերի բնակիչներ կտարհանվեն
Չզարմանաք, եթե ՌԴ բազան փոխարինվի ՆԱՏՕ-ի զորքով. Զախարովա
36 կգ. ոսկի, 293 մլն ռուբլի. ով է Ռուսաստանից ուղղորդել
23:30
Իրանը մտադիր է ամրապնդել Ռուսաստանի հետ ռազմական համագործակցությունը. դեսպան
ՀՀ ՄԻՊ-ը մասնակցել է Մարդու իրավունքների ազգային հաստատությունների եվրոպական ցանցի կառավարման խորհրդի առցանց նիստին
Թուրքիայում 5.6 մագնիտուդ ուժգնությամբ երկրաշարժ է տեղի ունեցել
Ստոլտենբերգը հայտարարել է՝ ՆԱՏՕ-ն աշխատում է ավելի շատ հակաօդային պաշտպանության համակարգեր ուղարկել Ուկրաինա
Բաքուն բացեց Քյուրեջիքի գաղտնիքը. Ռուսաստանը հեռանում է, որ մնա՞ Ադրբեջանում
Սահմանազատումը սառեցվում է. վճռորոշ կլինեն արտաքին ազդակները
Գեբելսի մակարդակի պրոպագանդա է Վրաստանում
21:50
Արքայազն Ուիլյամը կնոջ մոտ քաղցկեղի ախտորոշումից հետո վերադարձել է հանրային պարտականությունների կատարմանը
«Գարդման-Շիրվան-Նախիջևան համահայկական միությունն անդրադարձել է Ադրբեջանում Ֆրանսիայի դեսպանի հետկանչին
Բերդկունքի ամրոցը կվերականգնվի և կվերածվի արգելոց-թանգարանի
Շարժվել Արևմուտք առանց Վրաստանի Հայաստանը չի կարող
21:10
Իտալիայի ոստիկանությունը ձերբակալել է ամենափնտրվող ամերիկացի հանցագործներից մեկին
Դավիթ Տոնոյանը կմնա կալանքի տակ

7 փաստ լոուքոսթերների մասին

Չվերթի համար վճարել միջինը ընդամենը 35 եվրո և հայտնվել Հռոմում, Վիեննայում, Սալոնիկում, Բեռլինում կամ այլ եվրոպական քաղաքում. ցանկացած զբոսաշրջիկի համար այս երազանքը շուտով իրականություն կդառնա նաև Հայաստանում: Եվրոպական ամենամեծ՝ Ryanair իռլանդական և Wizz Air հունգարական բյուջետային ավիաընկերությունների կամ լոուքոսթերների շնորհիվ՝ Երևանի «Զվարթնոց» և Գյումրիի «Շիրակ» օդանավակայաններից հնարավոր կլինի ավիատոմսի համար նվազագույն գումար վճարելով մեկնել Եվրոպա:

Առաջին հայացքից այս խելահեղ առաջարկն իրականում որոշ նրբություններ է պարունակում, որոնց արժե ծանոթանալ: Մենք ձեզ համար առանձնացրել ենք այն կարևոր կետերը, որոնք ցանկալի է իմանալ բյուջետային ավիաընկերության ծառայություններից օգտվելիս:

Էժան ավիատոմսի «գինը» սննդից հրաժարվելն է

Բյուջետային ավիաընկերություններն ավիատոմսի համար ամենացածր գինն առաջարկում են ուղևորներին որոշ ավանդական ծառայություններ չմատուցելու հաշվին: Եթե չեք պատրաստվում յուրաքանչյուր ծառայության դիմաց հավելյալ գումար վճարել, ապա ինքնաթիռում կմնաք առանց սննդի:

Էժան ավիատոմս՝ թռիչքից ամիսներ առաջ

Եթե ցանկանում եք բյուջետային ավիաընկերությունից հնարավորինս էժան գնով ավիատոմս ձեռք բերել, ապա պետք է ավիատոմսը գնել թռիչքից մի քանի ամիս առաջ: Որքան թռիչքի օրը մոտենա, այնքան ավելի բարձր է լինելու ավիատոմսի արժեքը:

Օդանավում բոլորը հավասար են

Բյուջետային ավիաընկերությունների օդանավերում չկան էկոնոմ և բիզնես կարգեր: Բոլոր ուղևորները թռիչքի ընթացքում գտնվում են մեկ կարգում: Օդանավի նստատեղերը նեղ են, չկան բացվող նստատեղեր, ինչն էլ հնարավորություն է տալիս ավելի շատ ուղևոր տեղափոխել:

Լոուքոսթերները ձգտում են աշխուժություն մտցնել նաև երկրորդային օդանավակայաններում

Բյուջետային ավիաընկերության չվերթով դուք հիմնականում վայրէջք եք կատարելու ոչ կենտրոնական օդանավակայաններում: Լոուքոսթերները հիմնականում քաղաքներն իրար են կապում երկրորդային օդանավակայաններով:

Թռիչք՝ միայն A կետից B կետը

Բյուջետային ավիաընկերությունները տրանզիտ չվերթներ չեն իրականացնում: Դրանցով դուք կարող եք ուղևորվել միայն ուղիղ չվերթով՝ A կետից B կետը:

Յուրաքանչյուր նոր ծառայությունը հավելյալ արժեք է

Եթե, այնուամենայնիվ, չվերթի ընթացքում ցանկանում եք օգտվել հավելյալ ծառայություններից, ապա դրանց համար պետք է վճարեք: Եթե որոշել եք ուղեբեռ տանել ձեզ հետ, և այն ձեռքի ուղեբեռ չէ, ապա յուրաքանչյուր 10-րդ կիլոգրամը հավելյալ արժեք է լինելու: Մի քանի եվրո վճարելու պարագայում կկարողանաք նաև նախօրոք ձեզ հարմար ամրագրել նստատեղը, քանի որ, ի տարբերություն ոչ բյուջետային ավիաընկերությունների, լոուքոսթերներից օգտվելիս պարզ չէ, թե որտեղ ձեզ կնստեցնեն: Հավելյալ գումար վճարելու դիմաց նաև կարող եք ընտանեկան կամ այնպիսի նստատեղեր ամրագրել, որոնք գտնվում են վթարային ելքերի շարքերում: Մատուցվող հավելյալ ծառայությունները և դրանց արժեքները հրապարակված են Ryanair և Wizz air ավիաընկերությունների կայքերում։

Լոուքոսթերով թռիչքն ավելի անվտանգ է

Բյուջետային ավիաընկերություններն օգտագործում են համեմատաբար նոր օդանավեր, և լավ են հետևում դրանց: Վիճակագրության համաձայն՝ եվրոպական ամենամեծ բյուջետային ավիաընկերությունների պատմության ընթացքում չի եղել որևէ խոշոր ավիավթար: Լոուքոսթերները խուսափում են օգտագործել ավելի քան 10 տարվա ինքնաթիռներ, որպեսզի խուսափեն դրանք սարքին վիճակում պահելու համար հավելյալ ծախսերից:

Սովորաբար բյուջետային ավիաուղիները 4 ժամից երկար տևող թռիչքներ չեն կատարում: Եվ ընդունենք, որ շատերին ձեռք կտա էժան թռչելն ու այդ 4 ժամվա ընթացքում չսնվելը: Ինչու ոչ, սա լավ հնարավորություն է ուսանողների, զբոսաշրջիկների համար, կամ՝ հարազատին ու բարեկամին տեսնելու ցանկություն ունեցող մեկի համար, ով էժան ավիատոմսի շնորհիվ կարող է իրեն դա թույլ տալ: Կամ՝ ցանկացած մեկի, ով պարզապես ուզում է միքանիօրյա հանգիստն անցկացնել արտերկրում ու վերադառնալ: Եվ դրա համար պատրաստ են և չորս ժամ ոչինչ չուտել, եւ թեկուզ մի քիչ երկար գրանցվել:

Մի խոսքով, լոուքոսթերային տարբերակը ճկուն ու իդեալական է նրանց համար, ովքեր պատրաստ են առանց ճոխությունների վայելել երկինքն ու թռիչքը:

Բյուջետային ավիաընկերությունները կամ լոուքոսթերները հիմնադրվել են Ամերիկայի Միացյալ Նահանգներում, որտեղից 1990-ական թվականներին տարածվել են Եվրոպայում, իսկ ավելի ուշ հայտնի դարձել գրեթե ողջ աշխարհում:

Եվրոպական ամենամեծ՝ Ryanair իռլանդական բյուջետային ավիաընկերությունը մուտք է գործում Հայաստանի ավիացիոն շուկա: Առաջին չվերթն ավիաընկերությունը կիրականացնի հունվարի 14-ին՝ Երևանը կապելով Հռոմի և Միլանի հետ, ապա մարտի վերջից կգործի Բեռլինի ուղղությունը, իսկ Գյումրին Գերմանիայի բավարական Մեմինգեն քաղաքի հետ կկապվի մարտի վերջից: Ryanair ավիաընկերությունը հունվարի 3-ին սկսել է տոմսերի վաճառքը ևս 2 նոր ուղղությունների համար` Գյումրի-Աթենք և Երևան-Սալոնիկ:

Դեկտեմբերի 16-ին «Wizz Air» ընկերության կորպորատիվ համագործակցության ղեկավար Անդրաս Ռադոն հայտարարել է, որ «Wizz Air» բյուջետային ընկերությունը Երևանից սկսելու է թռիչքներ իրականացնել ապրիլից: «Ապրիլից սկսում ենք թռիչքներ իրականացնել դեպի Վիեննա, Վիլնյուս: Այս ուղղություններով շաբաթը երկու անգամ կունենանք չվերթներ: Գները լինելու են բավական ցածր` 24.99 եվրոյից սկսած: Արդեն ցանկացողները կարող են ամրագրումներ անել»,- նշել է Ռադոն:

Նորայր Շողիկյան, Արմենուհի Մելքոնյան

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում