ՀՀ կրթության և գիտության փոխնախարար Հովհաննես Հովհաննիսյանն իր ֆեյսբուքյան էջում գրել է.
«Վերջին երեք օրերի ընթացքում այցելեցի Արարատի, Վայոց Ձորի, Սյունիքի և Գեղարքունիքի (Մասիս, Արարատ, Եղեգնաձոր, Սիսիան, Գորիս, Կապան, Քաջարան, Մեղրի, Մարտունի և Գավառ համայնքների) 14 քոլեջներ և ուսումնարաններ՝ առավել մանրամասն ծանոթանալու խնդիրներին, տեղեկանալու առկա իրավիճակին և զարգացման միտումներին:
Վերջին տարիներին մեծ աշխատանք է տարվել այս ոլորտում ԵՄ, Վորլդ Վիժն, Սեյվ դը Չիլդրն, Անուշավան Աբրահամյան և մի շարք այլ հիմնադրամների ու անհատների կողմից: Այդ աշխատանքները հիմա էլ շարունակվում են:
Որոշ ուսումնական հաստատությունների գույքային, լաբորատոր պայմաններն ուղղակի հիացնող էին, որոշները՝ խիստ անմխիթար վիճակում: Ոչ բարվոք վիճակով հատկապես աչքի էին ընկնում բժշկական քոլեջները: Որոշակի առավելություն ունեին գյուղատնտեսական քոլեջները, բայց դրանք էլ ունեին իրենց այլ խնդիրները:
Օրինակ, անասնաբուժություն մասնագիտությունն այլևս գրավիչ չէ ուսանողների համար, ինչն ուղղակիորեն կապված է աշխատաշուկայի հետ: Մեծ է հետաքրքրությունը համակարգչային գործի նկատմամբ, բայց այստեղ էլ մասնագետների խնդիր կա, քանի որ ցածր աշխատավարձը գրավիչ չէ բարձրորակ և նույնիսկ միջին որակավորում ունեցող մասնագետների համար: Այստեղ, միգուցե արժե մտածել հեռավար կրթության զարգացման մասին:
Բավական մտահոգիչ էր այն հանգամանքը, որ որոշ տնօրեններ տարիներ շարունակ չեն փորձել բարելավել ուսումնական հաստատության պայմանները, այլ բավարարվել են միայն պետական բյուջեի աջակցությամբ: Որոշ տնօրեններ, հա...
«Վերջին երեք օրերի ընթացքում այցելեցի Արարատի, Վայոց Ձորի, Սյունիքի և Գեղարքունիքի (Մասիս, Արարատ, Եղեգնաձոր, Սիսիան, Գորիս, Կապան, Քաջարան, Մեղրի, Մարտունի և Գավառ համայնքների) 14 քոլեջներ և ուսումնարաններ՝ առավել մանրամասն ծանոթանալու խնդիրներին, տեղեկանալու առկա իրավիճակին և զարգացման միտումներին:
Վերջին տարիներին մեծ աշխատանք է տարվել այս ոլորտում ԵՄ, Վորլդ Վիժն, Սեյվ դը Չիլդրն, Անուշավան Աբրահամյան և մի շարք այլ հիմնադրամների ու անհատների կողմից: Այդ աշխատանքները հիմա էլ շարունակվում են:
Որոշ ուսումնական հաստատությունների գույքային, լաբորատոր պայմաններն ուղղակի հիացնող էին, որոշները՝ խիստ անմխիթար վիճակում: Ոչ բարվոք վիճակով հատկապես աչքի էին ընկնում բժշկական քոլեջները: Որոշակի առավելություն ունեին գյուղատնտեսական քոլեջները, բայց դրանք էլ ունեին իրենց այլ խնդիրները:
Օրինակ, անասնաբուժություն մասնագիտությունն այլևս գրավիչ չէ ուսանողների համար, ինչն ուղղակիորեն կապված է աշխատաշուկայի հետ: Մեծ է հետաքրքրությունը համակարգչային գործի նկատմամբ, բայց այստեղ էլ մասնագետների խնդիր կա, քանի որ ցածր աշխատավարձը գրավիչ չէ բարձրորակ և նույնիսկ միջին որակավորում ունեցող մասնագետների համար: Այստեղ, միգուցե արժե մտածել հեռավար կրթության զարգացման մասին:
Բավական մտահոգիչ էր այն հանգամանքը, որ որոշ տնօրեններ տարիներ շարունակ չեն փորձել բարելավել ուսումնական հաստատության պայմանները, այլ բավարարվել են միայն պետական բյուջեի աջակցությամբ: Որոշ տնօրեններ, հա...