Հրաշալի Նեսբյոն և ոչ պակաս հրաշալի Հարրի Հոլը նորից գործում են: Գրքի առաջին էջում ընթերցողը մկրտվում է դեպքերի հորձանուտում: Մինչև խուզարկու Հոլը ոչ այնքան ավանդական ձևով պայքարում էր դեպրեսիայի դեմ Հոնկոնգի նկուղներում, Օսլոյում կանանց սարսափելի սպանության դեպքեր է տեղի ունենում: Սպանության գործիքը անհայտ է և ոչ մի փորձագետ չի կարողանում գտնել թե ի՞նչ գործիքով է մարդասպանը զոհերին զրկել կյանքից: Սպանություն իրականացնողը հայտնի չէ: Այս հանելուկը կարող է գուշակել Հարրի Հոլի խելքի տեր մարդը: Հանցագործի և հանցագործության փնտրտուքը պրոֆեսիոնալ խուզարկուին տանում է շատ հեռավոր երկրներ: Հարին սեփական կյանքը վտանգելով դուրս է գալիս պատերազմական արահետ, որպեսզի գտնի հարցերի պատասխանը և կանգնեցնի սերիական մարդասպանին:
«Пандемия», Франк ТильеՖրանկ Թիլը ներկայացնում է լույսի վերջի սեփական տարբերակը, ում կհաջողվի շտկումներ կատարել խմբում: Գրքում խառնված են բոլորը՝ մարդիկ, թռչուններ, միջատներ, վարակներ և չար գեներ, որոնք որոշեցին կարգի բերել աշխարհը: Ֆրանկ Շարկոն անցնում է հետաքննության կասկած չունենալով, որ հենց նրանից է կախված համայն մարդկության ապագան: Պարզվում է, որ վարակը եկել է ինչ-որ մեկի ոչ բարի ձեռքերից և պատրաստվում է մասշտաբային մարդասպանություն անցկացնել, բառացիորեն, ուստիկանության քթի տակ: Երկրորդ սյուժետային գիծը պատմությունն է փորձագետ Ամանդա Հերենի, Թիլը սեմինարներն օգտագործում էր, որպեսզի ցույց տար անիմաստ փորձը՝ հասարակությունից թաքնվելու հանուն պաշտպանության և սեփական երջանկության ու հանգստության: Հեղինակը չի բացահայտում վերջին էջերը՝հերոսը կհասցնի՞ գտնել վարակի աղբյուրը, թե՞ մարդկությունը դատապարտված է և փրկություն չկա:
«Судные дни», Адам Нэвилл
Բեստթրելլերը « բրիտանական գրքի» ձգձգում է առաջին տողերը անկախ հեղինակի և սնանկ Կայլի Ֆրեմենի նամակների: Ձեռնտու և միայն արտաքինից հասարակ առաջարկը գրավում է հերոսին: Հանձնարարությունը հեշտ էր մինչև չարչարանք՝ բռնել ձեռքին տեսախցիկ, գտնել հավատարիմ օգնականի և 10 օրվա ընթացքում նկարել մի աղանդ «Храм Судные дни» ֆիլմը՝ հայտնի կեղծ վավերագրական ոճով: Ճիշտ է, նկարահանել պետք էր տարբեր երկրներում ,սակայն կարևորը հերոսներն են ՝անմեղ տարեց մարդիկ: Հոնորարը ավելի քան հաճելի էր, այս իսկ պատճառով Կայլը առանց ձգձգումների գործը ստանձնում է: Եթե միայն նա իմանար թե ինչ գերբնական և այլ աշխարհ կտանեն նրան հետաքննությունները: Ընթերցողները նույնպես թերհավատներ են, ինչպես հերոսը, ով սուզվում է բացարձակապես խելագարության աշխարհում, որպեսզի, ամբողջապես, փոխի հայացքը սովորական իրերի:
Մթնոլորտի դանդաղ ճնշումը և ոչ պակաս սարսափելի անցումները մի սյուժետալին գծից, մյուսը ապահովվել են Дженнифер Макмахон ի գրքի հաջողությունը: Գործողությունը տեղի է ունենում երկու տարբեր ժամանակահատվածում և նկարագրվում է երկու ընտանիք, որոնց համար կապող օղակ է դարձել հին փայտե տունը իր գաղտնիքներով: Գրքի գլխավոր հերոսները ձմռան մարդիկ են, ովքեր մնացել են երկնքի և երկեր միջև: Ձյունը ծածկում է քաղաքի գաղտնիքները և լցնում է ճանապարհը դեպի անիծված անտառ:
«Пассажир», Жан-Кристоф Гранже
Ամեն օր նույնն է ՝աշխատանք, նույն տունը, նորից աշխատանք և նորից դատարկ տուն: Անգամ տեղափոխությունից հետո ժամանակ չկա իրերը առանձնացնելու: Կյանքը հոգեբան Մատիաս Ֆրերի համար անհյուս էր թվում, մինչև որ նա հանդիպեց «մի անուղաբեռ ուղևորի»: Այսպես են բժիշկները անվանում նրանց, ովքեր կորցնում են հիշողոթյունը, մոռանում են անցյալը և նրա փշրանքների վրա կառուցում նոր կյանք: Աստիճանաբար, Մատիասը սարսափով հասկանում է, որ ոչինչ չի հիշում իր մասին: Իրեն և իր անցյալի փնտրտուքները Մատիասին տանում են եղելության խորքերը : Սարսափելի ճշմարտությունը սպասում է հերոսին ճանապարհի վերջում : Ի՞նչ ընտրություն կանի Մատիասը ՝մոռանալ ամեն բան և սկսել ստեղծել նոր անհատականություն թե՞ համակերպվել իրականությանը և շարունակել ապրել:
Կրոնական ֆանատիկը, վաճառողը երաժշտական խանութում, անվճար և հինգ հոգի, մենեջերը Լոնդոնից, ռուսական մաֆիան, հետախուզության վետերանը, ֆիզիկ կինը, ում հետապնդում էին հատուկ ծառայությունները, ոճային DJ-ը Նյու Յորքից:Դեյվիդ Միտչելը հստակ գիտի , որ աշխարհի բոլոր մարդիկ ամուր կապված են անտեսանելի թելերով: Դեբյուտային վեպը հեղինակի մոտ հաջողված է ստացվել և առավել խճճված: Գրքում կարելի է գտնել ամենահռետորական հավանական հարցերի պատասխանները. «Ինչո՞ւ է այս ամենը հեն...