«Ամերիաբանկ» ՓԲԸ-ի թվային բանկինգի ծառայության ղեկավար Գրիգոր Դավթյանը Իրավաբան.նեթի զրուցել է ժամանակակից աշխարհում, հատկապես համավարակով պայմանավորված թվային բանկինգի, օնլայն ծառայությունների մասին։
«Եթե խոսեմ մարտահրավերների մասին, կնշեմ, որ թվային օրակարգի ակտուալացման հետ միաժամանակ անհրաժեշտություն է առաջացել վերանայել մեր առաջնահերթությունները», – ասում է Գրիգոր Դավթյանն ու հավելում՝ թվային ծառայությունների մատուցման արագությունն ու որակն է վերանայվել։
Հեռավար աշխատանքը հաճախորդների հետ «Ամերիաբանկի» համար նորություն չէր. բանկի աշխատակազմը մշտապես պատրաստ է եղել աշխատել ու օգտակար լինել հաճախորդին՝ առանց բանկ այցելության, այնպես որ բանկում արդեն ունեին արագ ու որակյալ լուծումներ, որոնք, սակայն, համավարակի առաջացրած իրավիճակում դրականորեն կերպափոխվել են։
«Մասնավորապես, ապրիլի 7-ից մայիսի 7-ն ունեցել ենք ինտերնետ-արշավ մոբայլ բանկինգ ծառայության շրջանակում, որը շարունակել ենք հունիսի 4-ից և մինչև հիմա դա ուժի մեջ է և գործելու է մինչև հուլիսի 4-ը։ Արշավի ընթացքում ֆիզիկակ...