Չնայած հենց դա էր, որ սպառողների համար ընկերությունը դարձնում էր ամենասիրվածը։
Չինական տեխնոլոգիական հսկա Xiaomi ընկերությունը որոշել է փոխել բյուջետային արտադրողի իմիջն իր հիմնական շուկաներից մեկում՝ հնդկականում: Այս շրջանի համար վաճառողը մտադիր է թողարկել մի շարք թանկարժեք սմարթֆոններ և հեռուստացույցներ: Այդ մասին հայտնում է Gizmochina-ն:
Ավելի թանկ սարքերը, որպես կանոն, մրցակցության էին բախվում Samsung-ի, Oppo-ի և Vivo-ի հետ: Սովորաբար Հնդկաստանում Xiaomi սարքերը վաճառվում էին առցանց շուկաների միջոցով՝ 250 դոլար գնով: Բայց մատչելի սարքավորումների մասնաբաժնի բարձրացումը հանգեցրել է նրան, որ չինականը սկսեցին համարվել բացառապես էժան ապրանքանիշ:
Այժմ ընկերությունը մտադիր է սարքեր արտադրել 300-400 ԱՄՆ դոլարից բարձր գներով: Հնդկաստանում Xiaomi-ի առաջին թանկարժեք ֆլագմեններն էին Redmi K20-ը և Redmi K20 Pro-ն:
Նաև չինացիները մտադիր են ավելացնել իրենց ներկայությունն օֆլայն: ...