Դեպի վեր

11 խորհուրդ Facebook էջը 2019-ին զարգացնելու համար

168.am08/18/2019, 6:48

11 խորհուրդ Facebook էջը 2019-ին զարգացնելու համար

Նաև կան արված հետազոտություններ, ըստ որոնց Facebook-ի գրառումների օրգանական տեսանելիության տոկոսը տարիների ընթացքում ընկնում է։

Facebook-յան էջերը զարգացնելը օրեցոր ավելի ու ավելի է դժվարանում։ Եվ եթե հաշվի առնենք այն փաստը, որ Facebook-ը պարբերաբար փոփոխությունների է ենթարկում իր ալգորիթմը, ապա SMM մասնագետները լուրջ փոփոխությունների պետք է ենթարկեն իրենց ընդհանուր մարտավարությունը հաջողության հասնելու համար։

Ինչպե՞ս դիմակայել այս ամենի դեմ և ճիշտ քայլեր կատարել։

Այսօր մենք կխոսենք 11 հնարքների մասին, որոնք կօգնեն ձեզ ձեր Facebook-յան էջը առաջխաղացնել, նոր հետևորդներ ներգրավվել և արդեն առկա հետևորդներին ակտիվ պահել։

1.Ստեղծեք 110%-անոց որակյալ և օգտակար քոնթենթ:

Որակյալ քոնթենթի մասին մեր պատկերացումները կարող են տարբեր լինել։

Եվ ուրեմն, եկեք հասկանանք թե ինչպե՞ս կարելի է ստեղծել իրական-որակյալ քոնթենթ։

-Նախ հարկավոր է իմանալ, թե ում համար է ստեղծվում տվյալ քոնթենթը և ստեղծել target audience կոչվածը, որի մեջ հստակ կնշենք մեր թիրախային լսարանի մասին տարբեր տվյալներ (տարիք, հետաքրքրություն, գտնվելու վայր, մասնագիտություն և այլն): Այս մասին ինֆորմացիա հստակ կարող ենք ստանալ Facebook-ի Insights բաժնում։

-Մրցակիցների ստեղծած և տարածած քոնթենթը ուսումնասիրելը օգտակար է նամանավանդ այն դեպքում, երբ դուք նոր եք սկսում ծավալել գործունեություն Facebook-ում և շատ հավանական է, որ չունենաք քոնթենթի շատ գաղափարներ։

Ձեր մրցակիցների էջերը կարող եք ավելացնել Facebook-ի Pages to watchբաժնում և շաբաթական մեկ-երկու անգամ ստուգել Ձեր մրցակիցների տարածած քոնթենթը։

Միշտ հիշեք, մրցակիցներին ուսումնասիրելը և նրանցից քոնթենթի իդեաներ գեներացնելը ամենևին ամոթ չէ և չի համարվի քոնթենթի գողություն։

Ուղղակի փորձեք նույն կերպով չկրկնօրինակել այդ քոնթենթը, այլ ուղղակի ստեղծել ավելի լավը, քան նրանցն է։

-Չվաճառել ձեր պրոդուկը կամ ծառայությունը յուրաքանչյուր գրառումով։
Մարդիկ սիրում են ավելի ինֆորմատիվ և ուսուցողական քոնթենթ։

Եվ եթե դուք փորձեք բոլոր գրառումներով վաճառք իրականացնել, նախ Ձեզ մոտ դա չի ստացվի։ Եվ հետո, գրառումները ավելի քիչ engagement (լայք, քոմենթ կամ տարածում) կսկսեն կհավաքել, քանի որ նմանատիպ գրառումները միշտ ավելի վատ արձագանք են ստանում։ Փորձեք ստեղծել քոնթենթ, որը կլինի ինֆորմատիվ, ժամանցային կամ ուսուցողական։

2․ Շատ հաճախակի օգտագործեք Facebook-ի Insights բաժինը

Facebook-ի Insights բաժինը կարծում եմ բոլորիդ է ծանոթ։ Բայց արդյո՞ք դուք լիովին օգտագործում եք այդ ստատիստիկ տվյալները որոշումներ կայացնելու համար։

Եկեք նախ հասկանանք, թե ի՞նչ ստատիստիկ տվյալներ է Facebook-ը մեզ տրամադրում: Ես առանաձցրել եմ առաջնային կարևորություն ունեցող բաժինները միայն։

– Overview։ Այստեղ ներկայացվում է ընդհանուր ստատիստիկա էջի դիտումների, լայքերի, գրառումների հասանելիության և ընդհանուր էջի ակտվիության մասին։

– Promotions: Այստեղ ներկայացվում են այն գրառումները, որոնք գովազդվել են Ձեր էջով։ Նաև, մանրամասն կարող եք տեսնել գովազդների արդյունավետությունը։

– Followers: Այստեղ ներկայացվում է ստատիստիկա էջի հետևորդների մասին։ Նաև կարող եք տեսնել UnFollow արած մարդկանց ստատիստիկ տվյալները տրված օրերով։

– Likes: Այստեղ ներկայացվում է ստատիստիկա ձեր էջը հավանած մարդկանց մասին։ Նաև կարող եք տեսնել UnLike արած մարդկանց ստատիստիկ տվյալները տրված օրերով։

– Reach: Այս բաժնում ներկայացվում է ձեր գրառումների հասանելիության ստատիստիկան, որը իր մեջ ներառում է թե օրգանական և թե վճարովի հասանելիության թվերը տրված ժամանակահատվածում։

– Posts: Այս բաժնում ներկայացվում է ստատիստիկա, թե շաբաթվա ո՞ր ժամերին և օրերին են Ձեր էջի հետևորդները ավելի ակտիվ։ Միաժամանակ կարող եք տեսնել արված բոլոր գրառումները՝ դասակարգված իրենց տեսակով, հասանելիությամբ և ներգրավվածությամբ։

– Videos: Այս բաժնում ներկայացված է ստատիստիկա ձեր էջում տեղադրված վիդեոների մասին։

– People: Այս բաժնում էլ կարող եք տեսնել դեմոգրաֆիկ տվյալներ Ձեր էջի հետևորդների մասին ներառյալ սեռ, սարիք, երկիր և օգտագործման լեզու։

Հնարավոր է, որ բիզնեսի տեսակից ելնելով Ձեզ անհրաժեշտ չլինի ուսումնասիրել այս ամբողջ ինֆորմացիան։ Ուսումնասիրեք այն ստատիստիկ տվյալները, որոնք Ձեզ հարկավոր են և կօգնեն Ձեզ կայացնել խելացի որոշումներ էջը զարգացնելու համար։

3․ Մի փորձեք վաճառել Ձեր պրոդուկտը կամ ծառայությունը յուրաքանչյուր գրառման մեջ

Facebook-ի feed-ը թերթելուց մենք անընդհատ տեսնում ենք գրառումներ տարբեր բրենդերի էջերից, որոնց մեծ մասն ուղղակի անտեսվում է այն պարզ պատճառով, որ նրանք յուրաքանչյուր գրառումով ցանկանում են վաճառել իրենց պրոդուկտը։

Երբ այս գործողությունը կրում է շարունակական բնույթ, էջի engagement-ը շատ հավանական է որ ընկնի և ավելի քիչ մարդ սկսի ներգրավվել Ձեր գրառումներում։

Միշտ պետք է հիշել, որ վաճառող քոնթենթի և ուսուցողական/ժամանցային քոնթենթի հարաբերակցությունը պիտի լինի 20%՝ վաճառող, 80%` ուսուցողական/ժամանցային։

Այս թվերը կարող են փոփոխվել որոշակի տոկոսով, բայց այդ շեղումը շատ մեծ չի կարող լինել։

Խորհուրդ։ Գրառումը կատարելուց առաջ ինքներդ կարդացեք այն և ազնվորեն խոստովանեք, արդյո՞ք կհետաքրքրեր Ձեզ այն, եթե այլ բրենդ նմանատիպ գրառում կատարեր և դուք տեսնեիք այն։

4․ Անընդհատ կատարեք տեստավորումներ։

Իմ կարծիքով չկա իդեալական քոնթենթի։

Այսինքն ցանկացած քոնթենթի արդյունավետության վրա մենք անընդհատ կարող ենք աշխատել կատարելով տարբեր տեստավորումներ։

Մենք կարող ենք տեստավորման ենթարկել տարբեր դետալներ, ներառյալ․

— տեղադրված քոնթենթի վերնագիրը,
— տեղադրված քոնթենթի ժամը,
— տեղադրված հղման Preview նկարը (սա այն նկարն է, որը տեսնում ենք հղում տեղադրելուց),
— վիդեոների և նկարների արդյունավետությունը (հնարավոր է դրանցից մեկն ավելի լավ աշխատի, քան մյուսը),
— կարճեցված հղումները (bit.ly/xxx) և երկար հղումները,
— մրցույթների արդյունավետությունը և այլն․․․

Կախված ձեր ոլորտից, վերը նշվածները կարող են փոփոխվել։

Բայց մի բան հստակ է․ տեստավորումները կօգնեն Ձեզ հասկանալ, թե որ քոնթենթն է արդյունավետ էջի համար և որը ոչ։

5․Շատ արագ պատասխանեք Ձեր էջին ուղարկվող նամակներին

Ձեր այս քայլը ոչ միայն կմեծացնի վստահությունը բրենդի նկատմամբ, այլև կարող է պատճառ հանդիսանալ, որ էջն ավելի լայն տարածում գտնի։

Հատկապես այն մարդիկ, ովքեր սիրում են Facebook-ում կիսվել իրենց ընկերերի հետ այն բրենդների մասին, որոնց հետ առնչություն են ունենում, կարող շատ լավ անդրադառնալ էջի վարկանիշի վրա։

Եվ հետո էլ, արագ պատասխան ստանալ մենք բոլորս ենք Եիրում։ Հնարավորինս շատ եղեք Ձեր օգտատերերի կողքին։

6․ Անպատասխան մի թողեք Ձեր էջի ոչ մի ակտիվություն։

Էջի ակտիվությունը անպատասխան չթողելն իր մեջ ներառում է՝

– ուղարկված նամակներին պատասխանելը,
– կատարված մեկնաբանություններին պատասխանելը,
– գրված կարծիքներին (review) պատասխանելը,
– հրապարակային գրված գրառմանը անարձագանք չթողել...

Կարդալ ամբողջովին

Եղանակ

Ջերմ {{currentData.temp}}℃
Քամի {{currentData.wind}}կմ/ժ
Խոնավ {{currentData.humidity}}
  • Երեւան
  • Աբովյան
  • Ծաղկաձոր
  • Սեւան
  • Գյումրի
  • Էջմիածին
  • Դիլիջան
  • Վանաձոր
  • Աշտարակ
7 օրվա տեսություն

Փոխարժեքներ

ԱռքՎաճառք
USD391397
EUR418430
RUR4.184.38
ավելին
Արդեն հասանելի է
Դեպի վեր