«Եթե միզեք այս հայտարարության վրա, ապա այն կարող է փոխել ձեր կյանքը»: Ահա այսպիսի սլոգանով է ներկայացված գովազդը, որի տակ մանկական օրորոց է պատկերված իր գնով, իսկ ամենաներքևում` այն հատվածն է, որի վրա պետք է միզել:
Եթե կինը հղի է, ապա հին գնի հատվածում կհայտնվի նոր` զեղչված գինը: Այսպիսով կինը միաժամանակ կարող է և՛ հաստատել իր ենթադրությունները հավանական հղիության վերաբերյալ, և՛ ձեռք բերել համապատասխան գույքը` զեղչով:
Եվ որ ամենակարևորն է, թեստն անցած կանայք պետք է ն...