Փոխվարչապետ Մհեր Գրիգորյանը հայտարարել է, որ Հայաստանի կառավարությունն ու «Ռուսական երկաթուղիներ» ընկերությունը չեն քննարկում պայմանագրի խզման հարց, այլ քննարկում են ապագայի և ներդրումների հետ կապված հարցեր: Խոսքը մասնավորապես վերաբերում է Հայաստանի երկաթուղիների հավատարմագրային կառավարմանը, որի իրավունքը «Ռուսական երկաթուղիներ» ընկերությունը Հայաստանի կառավարության հետ պայմանագրով ստացել է 2008 թվականին՝ 30 տարի ժամկետով: Անցյալ 11 տարիների ընթացքում, սակայն, ամենատպավորիչ ձեռքբերումը գրեթե տասնամյակ անց մի քանի նոր վագոններն են, որոնք «զարդարում» են Երևան-Գյումրի ուղղությունը, այն էլ այնպես ու այնքան, որ ներհանրապետական այդ ուղղությամբ հարմարավետությունը զգալու համար պետք է պայքարել տոմսի համար նախապես: Դրա փոխարեն, Հայաստանի պետական բյուջեն տարեկան մի քանի հարյուր միլիոն դրամ փոխհատուցում է հատկացրել հավատարմագրային կառավարչին, այսպես ասած՝ վնասների դիմաց:
Այդպիսով, Հայաստանի երկաթուղու հավատարմագրային կառավարման առնվազն առաջին 11 տարիների, թերևս, ամենամեծ ձեռքբերումն այն է, որ երկաթուղին, որպես այդպիսին՝ կա: Զարգացման մասին խոսելը ընդհանրապես անիմաստ է: Բայց այդ մասին խոսվել է, և խոսվել է առանձնահատուկ մի օր՝ 2013 թվականի սեպտեմբերի 3-ին: Մոսկվայում հանկարծ ԵՏՄ-ին միանալու մասին հայտարարած Սերժ Սարգսյանը խոսում էր Հայաստան ռուսական մեծ ներդրումների մասին, որոնց շարքում հայտարարվում էր հայկական երկաթուղում «Ռուսական երկաթուղիների» մոտ 15 միլիարդ ռուբլու ներդրման մասին: Սակայն այդ «մանանան», որ պետք է ԵՏՄ-ին անդամակցելուց հետո մեծ ներդրումների տեսքով ընկներ Հայաստանի վրա, Հայաստանի՝ և Արցախի վրա էր ընկնում ադրբեջանական ավելի ու ավելի ուժգին հրետանա...