PanARMENIAN.Net - Հայաստանի ստարտափ ակադեմիան անցկացրել է «Դեմո օր»՝ ներկայացնելու համար իր Traction ծրագրի երրորդ շրջափուլի 8 ստարտափ շրջանավարտներին: 14-շաբաթյա մենթորության ծրագիրը, որը միտված է օգնելու պրոդուկտ ունեցող և արդեն իսկ արդյունքներ գրանցած ստարտափներին արագացնելու իրենց աճը և ներդրումներ ներգրավելու, մեկնարկել է 2022 թվականի հոկտեմբերին: Ծրագիրն իրականացվում է «Քաթըլիսթ» հիմնադրամի կողմից՝ Եվրոպական միության ԵՄ-ն բիզնեսի համար նախաձեռնության ներքո՝ Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության (GIZ) կողմից իրականացվող «Նորարարական տուրիզմի և տեխնոլոգիաների զարգացում Հայաստանի համար» ծրագրի աջակցությամբ (EU-ITTD)։ Հայաստանի հեռահաղորդակցության առաջատար օպերատոր Վիվա-ՄՏՍ-ը միացել է նախաձեռնությանը որպես կորպորատիվ գործընկեր և աջակից։
Ծրագրի ընթացքում 8 ստարտափ աշխատել է աճի հաքինգի, վաճառքի և ներդրումների ներգրավման ռազմավարությունների մշակման վրա: Նրանք առաջնորդություն և մենթորություն են ստացել փորձառու մասնագետներից, այդ թվում՝ Azarian Growth Agency-ի գործադիր տնօրեն՝ Համլետ Ազարյանից, ով հարուստ փորձ ունի խորհրդատվական բիզնեսների, մասնավորապես՝ վենչուրային հովանավորվող ստարտափների կողմից, և Engage.guru-ի հիմնադիր և էլեկտրոնային փոստի միջոցով մարքեթինգի և առաքման խորհրդատու՝ Ալեք Բեգլարյանից, ով թվային մարքեթինգի, բրենդինգի և հաճախորդային փորձի գծով փորձագետ է` ավելի քան 15 տարվա աշխատանքային փորձով: Ծրագրերի ընթացքում մենթորները սերտորեն համագործակցում էին ընկերությունների հետ՝ ռազմավարական խորհրդատվություն տրամադրելու, անհատական աճի շարժիչներ ստեղծելու և բիզնեսում հաջողության հասնելու համար:
Վիվա-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրեն Արմեն Ավետիսյանը, որը նույնպես մասնակցել է «Դեմո օր» միջոցառմանը, մասնավորապես նշել է. «Դժվար է գերագնահատել այս նախագծի կարևորությունը Հայաստանի համար, հատկապես հաշվի առնելով այն փաստը, որ այժմ վենչուրային ձմեռ է, տնտեսությունը լճացել է համաշխարհային մակարդակով, և որ դրանց հաջորդում է խոշոր տեխնոլոգիական ընկերությունն...