Վերջին ամիսներին հանրապետությունում մեծ թափ են ստացել մարզերում իրականացվող ճանապարհների կապիտալ վերանորոգման ու ասֆալտապատման աշխատանքները։
Ինչպես հայտնում է ֆոտոլրագրող Գագիկ Շամշյանը, վերջին ամիսներին հիմնովին վերանորոգվել են այնպիսի գյուղամիջյան ճանապարհներ, որտեղից բնակիչները վերջին անգամ ասֆալտ տեսել են «բրեժնևյան դարաշրջանում»։ Կապիտալ վերանորովող ճանապարհների մեջ է մտնում նաև Վանաձոր-Դիլիջան ավտոճանապարհը, որի մարդաբոյ փոսերը շատ վարորդներ արդեն անգիր էին արել։ Նույնիսկ կատակում էին, որ աչքերը փակ՝ կարող են փոսերով անցնել, նույնիսկ գիտեին, թե որ հատվածում ինչ չափի, մեծության փոս կա։ Արդեն տևական ժամանակ է, ճանապարհաշինարարները կապիտալ վերանորոգում են այդ հատվածը։
Վանաձոր-Դիլիջան ավտոճանապարհի հարևանությամբ մի քանի գյուղերի բնակիչներ ասում էին. «2-3 ֆրոնտով ճանապարհաշինարարներն աշխատում են։ Եթե նախկին տարիներին կատարում էին փոսալցման աշխատանքներ, ապա հիմա հիմքից քանդում, հեռացնում են, երևի թե, մի քանի անգամ «տարած-հետ բերած» ասֆալտը, ճանապարհը պատում են խճաքարերով, որից հետո կատարում են գրունտային ասֆալտ՝ մի քանի սմ հաստությամբ, իսկ հետո վրայից փռում են վերջնական ասֆալտը, ու վստահ ենք, որ այս ասֆալտը երկար տարիներ ծառայելու է։ Ավելի ուրախալի է, որ ճանապարհաշինարարներն ասֆալտապատմանը զուգահեռ տեղադրում են նաև ճանապարհային նշաններ, երկաթբետոնե արգելապատնեշներ, ինչը շատ կարևոր է վարորդների համար։ Ուզում ենք մեր շնորհակալանքի խոսքն ուղղել Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության...
Ինչպես հայտնում է ֆոտոլրագրող Գագիկ Շամշյանը, վերջին ամիսներին հիմնովին վերանորոգվել են այնպիսի գյուղամիջյան ճանապարհներ, որտեղից բնակիչները վերջին անգամ ասֆալտ տեսել են «բրեժնևյան դարաշրջանում»։ Կապիտալ վերանորովող ճանապարհների մեջ է մտնում նաև Վանաձոր-Դիլիջան ավտոճանապարհը, որի մարդաբոյ փոսերը շատ վարորդներ արդեն անգիր էին արել։ Նույնիսկ կատակում էին, որ աչքերը փակ՝ կարող են փոսերով անցնել, նույնիսկ գիտեին, թե որ հատվածում ինչ չափի, մեծության փոս կա։ Արդեն տևական ժամանակ է, ճանապարհաշինարարները կապիտալ վերանորոգում են այդ հատվածը։
Վանաձոր-Դիլիջան ավտոճանապարհի հարևանությամբ մի քանի գյուղերի բնակիչներ ասում էին. «2-3 ֆրոնտով ճանապարհաշինարարներն աշխատում են։ Եթե նախկին տարիներին կատարում էին փոսալցման աշխատանքներ, ապա հիմա հիմքից քանդում, հեռացնում են, երևի թե, մի քանի անգամ «տարած-հետ բերած» ասֆալտը, ճանապարհը պատում են խճաքարերով, որից հետո կատարում են գրունտային ասֆալտ՝ մի քանի սմ հաստությամբ, իսկ հետո վրայից փռում են վերջնական ասֆալտը, ու վստահ ենք, որ այս ասֆալտը երկար տարիներ ծառայելու է։ Ավելի ուրախալի է, որ ճանապարհաշինարարներն ասֆալտապատմանը զուգահեռ տեղադրում են նաև ճանապարհային նշաններ, երկաթբետոնե արգելապատնեշներ, ինչը շատ կարևոր է վարորդների համար։ Ուզում ենք մեր շնորհակալանքի խոսքն ուղղել Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության...