Դեպի վեր

Օդանավակայանի նոր ավտոբուսը գուցե դառնա 24-ժամյա, երթուղին ընդլայնվի. մասամբ կլուծվի Փարաքարի բնակիչների տեղաշարժի հարցը

armtimes.com06/2/2023, 7:30

Օդանավակայանի նոր ավտոբուսը գուցե դառնա 24-ժամյա, երթուղին ընդլայնվի. մասամբ կլուծվի Փարաքարի բնակիչների տեղաշարժի հարցը

Երևանում գործարկվել է նոր՝ 100 համարի ավտոբուսը, որը ապահովելու է կապը Ֆրանսիայի հրապարակից դեպի Զվարթնոց օդանավակայան և հակառակ ուղղությամբ:

Երևանի քաղաքապետարանի երեկ տարածած հաղորդագրության մեջ, սակայն, հիշատակված չէր, թե ինչ հաճախականությամբ է այն աշխատելու, 24 ժա՞մ է գործելու, թե՞ ոչ, և նմանատիպ այլ մանրամասներ: Ոչ ամբողջական տեղեկատվության տրամադրումը հարուցել է քաղաքացիների դժգոհությունը:

Քաղաքացիների բարձրացրած հարցերի և ոչ միայն դրանց շուրջ «Հայկական ժամանակ»-ը զրուցել է «Երևան ավտոբուս» ՓԲԸ-ի տնօրեն Հովհաննես Մանուկյանի հետ: Նրա խոսքով՝ ավտոբուն աշխատելու է առավոտ 07:00-ից մինչև երեկոյան 22:00-ն, 45 րոպե տևողությամբ՝ չբացառելով, որ այն գուցե դառնա քսանչորսժամյա: Գինը 300 դրամ է: «Ավտոբուսներում դրված են դրամային արկղեր, որը միայն 100 դրամանոց է ընդունում: Առաջիկայում դրա մեջ վալիդատոր (սարք, որով հնարավոր է քարտային վճար կատարել) կտեղադրվի, որ օտարերկրյա ուղևորները, անկախ իրենց դրամական միջոցներից, բանկային քարտով նույնպես հնարավորություն ունենան վճարելու»,- ասում է քաղաքային իշխանության ներկայացուցիչը:

Նրա խոսքով՝ մոտ օրերս էլ մեկ ավտոբուսում փորձնական տեղադրվելու է մանրադրամը հետ վերադարձնող սարք: «Վարորդի ձեռքը էլ գումար չի գնա: Շատ դեպքերում ուղևորներն անգամ 100 դրամանոց ունենալու դեպքում տալիս են վարորդին՝ համապատասխան դրամարկղը գցելու փոխարեն, ինչը շատ սխալ է, և մենք գնում ենք այն ճանապարհով, որ մանրադրամը ևս ավտոմատացված լինի»,- ասում է նա:

Դիտարկմանը՝ ուղևորները դժգոհում են ուղեվարձի արժեքից, մանավանդ այն մարդիկ, որոնք ամեն օր են օգտվելու, վերջինս ասում է. «Այդ մասով բան չեմ կարող ասել՝ թա՞նկ է, թե՞ էժան, բայց, ամեն դեպքում, այսպես թե այնպես օդանավակայան գնացող ավտոբուսները միշտ էլ տարբերվել են սովորական քաղաքային ավտոբուսներից: Եթե հետ գնանք խորհրդային ժամանակներ, այն ժամանակ նույնպես Օպերայի խաչմերուկից 107 համարի ավտոբուսն էր գնում օդանավակայն, որի ուղեվարձը 15, թե 20 կոպեկ էր, այն դեպքում, երբ հանրային տրանսպորտն անվճար էր»:

Հարցին՝ քաղաքացիների շրջանում կա նաև դժգոհություն նստատեղերի փոքր և անհարմար լինելու հետ կապված, «Երևան ավտոբուս» ՓԲԸ-ի տնօրենը նկատում է՝ ավտոբուսները եվրոպական չափանիշներով են, ու այնպես չէ, որ միայն Հայաստանում են ներդրվել: «Աշխարհով մեկ են դրանք, գերմանական են, և բոլոր նստատեղերը հարմարեցված են քաղաքային տրանսպորտի պայմաններին և պահանջներին»,- ընդգծում է նա:

Մանուկյանի վստահեցմամբ՝ այս երթուղու ավտոբեսները սպասարկող վարորդներին բծախնդրորեն են ընտրել. «Վարորդները կոկիկ են, համազգեստով: Հատուկ ընտրել ենք այնպիսի վարորդների, որոնք օտար լեզուների նույնպես տիրապետում են՝ անգլերեն, իսպաներեն, պարսկերեն, ռուսերեն, և զբոսաշրջիկներն այս առումով ևս անհարմարություններ չեն ունենա»:

Ըստ Հովհաննես Ման...

Կարդալ ամբողջովին

Եղանակ

Ջերմ {{currentData.temp}}℃
Քամի {{currentData.wind}}կմ/ժ
Խոնավ {{currentData.humidity}}
  • Երեւան
  • Աբովյան
  • Ծաղկաձոր
  • Սեւան
  • Գյումրի
  • Էջմիածին
  • Դիլիջան
  • Վանաձոր
  • Աշտարակ
7 օրվա տեսություն

Փոխարժեքներ

ԱռքՎաճառք
USD385391
EUR407419
RUR4.14.3
ավելին
Արդեն հասանելի է
Դեպի վեր