PanARMENIAN.Net - 2022 թվականին Gartner-ը կանխատեսել է 600 միլիարդ դոլար արժողությամբ համաշխարհային շուկա հիպերավտոմատացման տեխնոլոգիաների համար: Անկասկած, հիպերավտոմատացումը ոլորտային մոդայիկ բառից արագ անցում է կատարել ավտոմատացման համընդհանուր մոտեցման։
Տեխնոլոգիական հետազոտությունների և խորհրդատվական ընկերությունների հարցումները ցույց են տալիս, որ գործադիր տնօրենների մեծ մասը և տնօրենների խորհուրդների երկու երրորդը պահանջում են գործառնական գերազանցություն և աճ, որը հնարավոր է ապահովել հիպերավտոմատացիոն ռազմավարությունների միջոցով: Ըստ Gartner-ի գնահատման՝ ընկերությունների 56%-ն ունի 4 և ավելի հիպերավտոմատացման միաժամանակյա նախաձեռնություն, մինչդեռ առաջատար ընկերություններն ունեն ավելի քան 10 զուգահեռ նախագիծ:
Ինչպես ցանկացած նոր ձևավորվող տեխնոլոգիական տերմին, հիպերավտոմատացումը կարող է ունենալ բավականին տարբեր իմաստներ՝ կախված նրանից, թե ով է օգտագործում, գնում կամ վաճառում հիպերավտոմատացիոն պրոդուկտներն ու ծառայությունները: Այս հոդվածը կանդրադառնա հիպերավտոմատացման գաղափարին, թե ինչպես է այն համեմատվում ավտոմատացման այլ գործիքների հետ և ինչպես կարող է փոխակերպել բիզնես գործընթացները:
Ի՞նչ է հիպերավտոմատացումը
Հիպերավտոմատացման սահմանումներից մեկը ավտոմատացման գործիքների համակարգված օգտագործումն է, որի նպատակն է ավտոմատացնել այն ամենը, ինչը հնարավոր է ավտոմատացնել: Ավտոմատացնելով մեխանիկական, ժամանակատար և բարդ գործընթացները՝ հիպերավտոմատացումը բարձրացնում է աշխատակիցների արդյունավետությունն ու արտադրողականությունը: Ավտոմատացման կարիքների մեծացմանը և զարգացմանը զուգահեռ՝ ընկերությունները նաև շահում են՝ ստանալով հավելյալ ճկունություն և ընդլայնելիություն։
Ըստ մեկ այլ սահմանման՝ հիպերավտոմատացումը ռոբոտացված գործընթացների ավտոմատացումն (ՌԳԱ) (robotic process automation) է համատեղված ավտոմատացման այլ գործիքների հետ՝ նախագծերի շրջանակն ու բարդությունը մեծացնելու համար: Օրինակ, աշխատանքային ծավալի ավտոմատացման (workload automation), փաստաթղթերի խելացի մշակման (intelligent document processing), գործընթացների մայնինգի (process mining) կամ այլ ավտոմատացման գործիքներ ՌԳԱ-ի հետ կիրառելը հավասարազոր կլինի հիպերավտոմատացման:
Հիպերավտոմատացում կարող է լինել նաև ավտոմատացման շարունակական ինտեգրումը ընկերության գործընթացների անընդհատ կրկնվող ցիկլում:
Հիպերավտոմատացում և ՌԳԱ. ինչո՞վ են դրանք տարբերվում
ՌԳԱ-ն ավտոմատացման հիմքն է, որը պարզեցնում է մեխանիկական գործընթացները՝ կատարելով հստակ կանոնների վրա հիմնված, կրկնվող առաջադրանքներն ավելի արագ և արդյունավետ, քան մարդիկ: ՌԳԱ բոտերը կարող են «հաղորդակցվել» այլ բիզնես հավելվածների հետ մարդու նման՝ վերցնելով կամ փոխանցելով կառուցվածքային տվյալներ այլ համակարգեր և հավելվածներ, որպեսզի օգնեն ստեղծել ավտոմատացված հաշվետվություններ, ավտոմատացնել վեբ բրաուզերներ և այլն: ՌԳԱ գործիքներն օգտագործվում են կազմակերպություններում արտադրողականությունը բարձրացնելու, սխալները նվազեցնելու և այլնի համար: Բայց հիպերավտոմատացման հասնելու համար միայն ՌԳԱ-ն բավարար չէ: Հավելյալ գործիքները կարող են ներառել աշխատանքային ծավալի ավտոմատացում, արհեստական բանականություն, ֆայլերի անվտանգ փոխանցում և շատ ավելին: Թեև ՌԳԱ-ն բազմաթիվ տարբերակներով կարող է օգտագործվե...
Կարդալ ամբողջովին