Drivetribe սոցիալական ցանցի նախագիծը, որն ստեղծում են Top Gear շոուի նախկին հաղորդավարներ Ջերեմի Քլարքսոնը, Ռիչարդ Հեմոնդը եւ Ջեյմս Մեյը, հավաքել Է ավելի քան 5 միլիոն ներդրումներ, հաղորդում Է «Արմենպրես»-ը՝ հղում անելով BBC-ին:
Drivetribe-ը սոցիալական ցանց Է ավտոմոբիլիստների համար: «Գեյմերներն ունեն Twitch, ճանապարհորդները՝ Tripadvisor, պճնասերները նույնպես ինչ-որ բան ունեն: Իսկ ահա ավտոմոբիլիստները՝ ոչինչ չունեն»,- իր ցանցում ծրագիրը նկարագրում Է BBC-ի նախկին աշխատակից Ռիչարդ Հեմոնդը:
Ավտոմոբիլիստների հաղորդակցման համար հարթա...
Կարդալ ամբողջովին