Coach ապրանքանիշը, Givenchy ֆրանսիական նորաձևության տունը և Versace իտալական նորաձևության տունը ներողություն են խնդրել չինացի գնորդներից՝ իրենց շապիկների վրա առկա գրառումների համար: Նման կերպ ընկերություններն արձագանքել են իրենց արտադրանքը բոյկոտելու կոչերին, հաղորդում է Reuters գործակալությունը:
Նշվում է, որ Givenchy-ն, որն իր շապիկների վրա Հոնկոնգն ու Թայվանը նշել է որպես Չինաստանից անկախ տարածքներ, նախընտրել է ներողություն խնդրել չինական Weibo սոցիալական ցանցում:
«Մենք հայցում ենք ձեր ներողամտությունը տեղի ունեցած սխալների համար, որոնք օգտատերերի շրջանում քննարկման պատճառ են դարձել: Մենք պետք է պատասխանատվություն կրենք թույլ տրված անփութության համար: Givenchy-ն միշտ հարգել է Չինաստանի տարածքային ամբողջականությունը և հավատարիմ է եղել միասնական Չինաստանի սկզբունքին»,- նշված է ընկերության հաղորդագրության մեջ:
Coach-ի ներողությունը հայտնվել է Twitter-ում: Հաղոր...