Amazon-ը դարձել աշխարհի ամենաթանկ բրենդը՝ առաջին հորիզոնականից հետ մղելով անցյալ տարվա առաջատար Google-ին: Դա ցույց է տվել BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands հերթական ռենքինգը:
Amazon-ի արժեքը, որը վերջին տարիներին վերածվել է «բրենդ-էկոհամակարգի» եւ ընդլայնվել շուկայի նոր սեգմենտներում, մեկ տարում աճել է մեկուկես անգամ՝ մինչեւ 315 միլիարդ դոլար: 2018 թվականին Amazon-ը ցուցակում երրորդն էր: Ռենքինգում երկրորդ հորիզոնականն այս տարի կրկին զբաղեցրել է Apple-ը (309,5 միլիարդ դոլար), իսկ ահա Google-ն իջել է երրորդ հորիզոնական (309 միլիարդ դոլար):
Այնուհետեւ գալիս են Microsoft-ը, Visa-ն, Facebook-ը, Alibaba-ն: Ընդամենն այս տարվա ռենքինգում կա Չինաստանի 15 ընկերություն, 2019 թվականին...
Կարդալ ամբողջովին