Դեպի վեր

Amazon-ը դարձել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդը

168.am06/11/2019, 8:06

Amazon-ը դարձել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդը

Amazon-ը դարձել  աշխարհի ամենաթանկ բրենդը՝ առաջին հորիզոնականից հետ մղելով անցյալ տարվա առաջատար Google-ին: Դա ցույց է տվել BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands հերթական ռենքինգը:

Amazon-ի արժեքը, որը վերջին տարիներին վերածվել է «բրենդ-էկոհամակարգի» եւ ընդլայնվել շուկայի նոր սեգմենտներում, մեկ տարում աճել է մեկուկես անգամ՝ մինչեւ 315 միլիարդ դոլար: 2018 թվականին Amazon-ը ցուցակում երրորդն էր: Ռենքինգում երկրորդ հորիզոնականն այս տարի կրկին զբաղեցրել է Apple-ը (309,5 միլիարդ դոլար), իսկ ահա Google-ն իջել է երրորդ հորիզոնական (309 միլիարդ դոլար):

Այնուհետեւ գալիս են Microsoft-ը, Visa-ն, Facebook-ը, Alibaba-ն: Ընդամենն այս տարվա ռենքինգում կա Չինաստանի 15 ընկերություն, 2019 թվականին...

Կարդալ ամբողջովին

Եղանակ

Ջերմ {{currentData.temp}}℃
Քամի {{currentData.wind}}կմ/ժ
Խոնավ {{currentData.humidity}}
  • Երեւան
  • Աբովյան
  • Ծաղկաձոր
  • Սեւան
  • Գյումրի
  • Էջմիածին
  • Դիլիջան
  • Վանաձոր
  • Աշտարակ
7 օրվա տեսություն

Փոխարժեքներ

ԱռքՎաճառք
USD390396
EUR417429
RUR4.184.38
ավելին
Արդեն հասանելի է
Դեպի վեր