Գործարանային հրուշակողենի արտադրողները հսկայական փողեր են ծախսում հեռուստաընկերությամբ, թերթերում և համացանցում գովազդ տարածելու վրա:
Երեխաների համար նախատեսված ապրանքների գովազդի վրա տարեկան ծախսվում է 10 մլրդ դոլար: Տարեկան տասը միլիարդ դոլար է ծախսվում նրա վրա, որ երաշխավորվի, որ երեխաները շատ կսիրեն էքստրա-քաղցր բատոնչիկները արջերի տեսքով կամ «առողջ» ըմպելիքները, որոնցում շաքարն ավելի շատ է, քան Կոկա Կոլայում:
Երեխաների ծնողների վրա ազդելու մարքեթինգն ամենից լավ է աշխատում՝ նրանց գիտակցությունն անպաշտպան է դրա առջև:
Բայց Lifter –ը կոչ է անում ծնողներին զգոն լինել և տեղ չտալ էմոցիաներին միայն երեխային հանգստացնելու համար:
Ինչպես նշում են փորձագետները, հենց այդ քաղցրավենիքը կարող է երեխաների մոտ գերակտիվություն, քմահաճություն, ալերգիկ ռեակցիաներ և նույնիսկ քաղցկեղ առաջացնել:
Օրինակ, Միացյալ Նահանգներում սննդարտադրողները տարեկան մոտ 25 մլն դոլար են ծախսում՝ սննդի սինթետիկ ներկանյութեր ձեռք բերելու համար:
Այդպիսի ներկանյութեր պարունակող սննդամթերքի ցուցակը գրեթե անվերջ է, բայց Lifter-ը ներկայացնում է դրանցից ամենավտանգավորների հնգյակը.
Փաթեթավորված խմորեղեն
Սրանք շատ տարածված են, և բոլորը կարծում են, որ քանի որ երեխաների համար են, ապա համեմատաբար անվտանգ են:
Խնդիրն այն է, որ այսպիսի խմորեղենը լի է շաքարով, հնդկացորենի օշարակով և ֆրուկտոզայով, դեքստրոզայով և նույնիսկ նավթից ստացվող TBHQ քիմիկատով, որը երեխաների մի շարք օրգանների բջջային դիսֆունկցիա է առաջացնում:
Լաբորատոր առնետների օրինակով ապացուցվել է, որ եթե ստիպել ինչ-որ մեկի սնվել միայն այդ խմորեղենով, ապա նա շատ արագ կկորցնի տեսողությունը, լյարդը կլայնանա, կտառապի ջղաձգումներից և արդյունքում կմահանա կաթվածից:
Շաքարը լյարդի և երեխաների շաքարախտի զարգացման գլխավոր մթերքն է: Ի դեպ, այսօր երեխաների շրջանում շաքարախտով հիվանդաց...
Երեխաների համար նախատեսված ապրանքների գովազդի վրա տարեկան ծախսվում է 10 մլրդ դոլար: Տարեկան տասը միլիարդ դոլար է ծախսվում նրա վրա, որ երաշխավորվի, որ երեխաները շատ կսիրեն էքստրա-քաղցր բատոնչիկները արջերի տեսքով կամ «առողջ» ըմպելիքները, որոնցում շաքարն ավելի շատ է, քան Կոկա Կոլայում:
Երեխաների ծնողների վրա ազդելու մարքեթինգն ամենից լավ է աշխատում՝ նրանց գիտակցությունն անպաշտպան է դրա առջև:
Բայց Lifter –ը կոչ է անում ծնողներին զգոն լինել և տեղ չտալ էմոցիաներին միայն երեխային հանգստացնելու համար:
Ինչպես նշում են փորձագետները, հենց այդ քաղցրավենիքը կարող է երեխաների մոտ գերակտիվություն, քմահաճություն, ալերգիկ ռեակցիաներ և նույնիսկ քաղցկեղ առաջացնել:
Օրինակ, Միացյալ Նահանգներում սննդարտադրողները տարեկան մոտ 25 մլն դոլար են ծախսում՝ սննդի սինթետիկ ներկանյութեր ձեռք բերելու համար:
Այդպիսի ներկանյութեր պարունակող սննդամթերքի ցուցակը գրեթե անվերջ է, բայց Lifter-ը ներկայացնում է դրանցից ամենավտանգավորների հնգյակը.
Փաթեթավորված խմորեղեն
Սրանք շատ տարածված են, և բոլորը կարծում են, որ քանի որ երեխաների համար են, ապա համեմատաբար անվտանգ են:
Խնդիրն այն է, որ այսպիսի խմորեղենը լի է շաքարով, հնդկացորենի օշարակով և ֆրուկտոզայով, դեքստրոզայով և նույնիսկ նավթից ստացվող TBHQ քիմիկատով, որը երեխաների մի շարք օրգանների բջջային դիսֆունկցիա է առաջացնում:
Լաբորատոր առնետների օրինակով ապացուցվել է, որ եթե ստիպել ինչ-որ մեկի սնվել միայն այդ խմորեղենով, ապա նա շատ արագ կկորցնի տեսողությունը, լյարդը կլայնանա, կտառապի ջղաձգումներից և արդյունքում կմահանա կաթվածից:
Շաքարը լյարդի և երեխաների շաքարախտի զարգացման գլխավոր մթերքն է: Ի դեպ, այսօր երեխաների շրջանում շաքարախտով հիվանդաց...
Կարդալ ամբողջովին