«Արմենպրես»-ի հաղորդմամբ այսօր՝ սեպտեմբերի 15-ին, ՀՀ Էկոնոմիկայի նախարարությունը և Էքսպոյում Հայաստանի տաղավարի հաղորդակցության թիմը աշխատանքային հանդիպում էին կազմակերպել հայաստանյան լրատվամիջոցների ներկայացուցիչների հետ՝ ցուցահանդեսի ընթացքում ԶԼՄ-ների աշխատանքի կազմակերպման և ընդհանուր առմամբ Հայաստանի մասնակցության թեմայով: Կազմակերպիչները հայ լրագրողներին ներկայացրեցին «Էքսպո 2020»-ին հավատարմագրվելու ընթացակարգը:
«Բոլոր լրատվամիջոցները կարող են գրանցվել համակարգում և ամբողջ 6 ամսվա ընթացքում ստանալ ցուցահանդեսի լուսաբանման համար անհրաժեշտ տեղեկատվություն՝ տեսանյութեր, լուսանկարներ և մամուլի հաղորդագրություններ, որպեսզի հնարավորություն ունենան նույնիսկ հեռվից լուսաբանելու միջոցառման ամբողջ ընթացքը: Այսինքն՝ այն ամենը, ինչ տեղի է ունենալու Էքսպոյի շրջանակներում, անընդհատ թարմացվելու է ներկայացված հարթակում, և միայն հավատարմագրված լրագրողները մուտքի հնարավորություն կունենան դեպի այդ ամբողջ տեղեկատվությունը», - «Արմենպրես»-ի հետ զրույցում ասաց Էկոնոմիկայի նախարարության մամուլի քարտուղար Գայանե Անտոնյանը՝ հորդորելով հայաստանյան ԶԼՄ-ների ներկայացուցիչներին հնարավորինս շուտ գրանցվել «Էքսպո 2020 Դուբայ»-ի կայքում, քանի որ ցուցահանդեսի մեկնարկին ընդամենը 2 շաբաթ է մնացել:
Իսկ գրանցվելու համար, ինչպես տեղեկացրեց «Էքսպո 2020 Դուբայ»-ում Հայաստանի տաղավարի հաղորդակցության թիմի ղեկավար Արմեն Ախիյանը, անհրաժեշտ է մուտք գործել media.expo2020dubai.com էլեկտրոնային հասցեով՝ լրացնելով անհրաժեշտ տվյալները:
Ինչ վերաբերում է ցուցահանդեսի բովանդակությանը և մասնավորապես Հայաստանի մասնակցությանը, ապա «Էքսպո 2020 Դուբայ»-ում մեր երկիրը հանդես կգա «Էթնոթեք» կոնցեպտով՝ աշխարհին ներկայացնելով Հայաստանի էթնիկ առանձնահատկությունները և տեխնոլոգիական հավակնությունները:
«Հայաստանը մասնակցելու է իր տաղավարով, և ներկայացված տեսահոլովակը նաև դրա մասին է, որ «Էթնոթեք» գաղափարի ներքո ներկայացվելու է ե՛ւ մեր անցյալը, ե՛ւ այդ անցյալից եկող մեր ազգային խառնվածքը այն առումով, որ հայերն իրենց պատմության ընթացքում միշտ եղել են նորարար, միշտ եղել են ստեղծագործ, ու այսօր էլ Հայաստանը փորձում է հետաքրքիր լուծումներով և տեխնոլոգիաներով հանդես գալ», - «Արմենպրես»-ին հայտնեց Արմեն Ախիյանը:
Զրուցակիցը շեշտեց, որ թեև «Էքսպո» անվանումը ինքնին ուղղորդում է դեպի ապրանքների, արտադրանքի ցուցադրություն, այդուհանդերձ, քանի որ «Էքսպո 2020 Դուբայ»-ը պետությունների ցուցահանդես է լինելու՝ այս պարագայում ոչ պակաս կարևոր է ցուցադրության ազգային-գաղափարական բաղադրիչը:
«Իրականում այս ցուցահանդեսը ոչ թե ապրանքների, այլ գաղափարների, համագործակցության, ընդհանուր հարցերի քննարկման էքսպո է լինելու: Պետք է ավելի գլոբալ նայենք հարցին», - ընդգծեց Ախիյանը:
Անշուշտ, լինելու է նաև ապրանքատեսակների ցուցադրություն, որի շրջանակում հանդես կգա նաև Հայաստանը: «Made in Armenia» («Արտադրված է Հայաստանում») խորագրով քառօրյա ցուցահանդես...
Կարդալ ամբողջովին